fredag den 9. oktober 2015

Efterårsferie

Fra i dag er det heldigvis efterårsferie. Ikke at det har den store betydning for mig, men mine børnebørn og resten af familien har efterårsferie. og det er da også blevet efterårsvejr.

I dag har S og jeg været på tur med G. S skulle købe tøj, mens jeg passede på G. Imidlertid var hun lidt urolog, da hun netop i dag har fået sine første to tænder. Selv om indkøbsdelen ikke blev så lang som vi havde regnet med havde vi en dejlig dag. Vi hentede H i børnehave, og derefter gik vi en tur på kirkegården. Jeg havde en buket blomster med, for Marie ville være blevet 30 år i dag. Det er mærkeligt at tænke på.


Min fars grav er nu blevet tilplantet med hæk, og det betyder, at vi kan sætte en sten på graven nu. Jeg har været hos stenhuggeren i denne uge og fået en flot og enkel sten. Den kommer om tre uger.





Lidt har jeg også fået syet: en fødselsdagsgave til en god veninde.





Inspirationen kommer fra forskellige tutorials, som handler om at lave patchwork og quilte. Der er nok at blive inspireret af og imponeret over. Det er fantastisk at man kan få hjælp og vejledning til næsten alt via nettet, når man har brug for det.
Om lidt kommer L hjem efter en uge med antrengende møder, som heldigvis er gået godt. Så nu skal efterårsferien nydes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar