mandag den 22. august 2016

Sommersysler

I sidste uge tilbragte vi et par dage i Sverige. Vi fik malet den væg på skuret, som Andreas og Lars havde repareret tidligere på sommeren. Nu kan man næsten ikke se, at vi har lavet noget. Nu ligner alt sig selv igen. Her kan man se, at væggen stadig mangler at blive malet foroven.



Nu er væggen helt malet færdig, og de hvide sternbrædder ser rigtigt hvide ud igen.

                                   

Der blev også kløvet brænde, som forsvandt ind i brændeskuret. Nu ligger der kun nogle grene, som vi skærer op næste gang, vi kommer. Det er en dejlig fornemmelse at komme i bund med tingene.


Heldigvis fik vi også lejlighed til at spise udenfor under parasollen. Især den ene dag var vejret rigtig godt. Som det ses på billedet, var der også nogle skyer, der trak forbi, men det gjorde det meget behageligt at være udenfor.


Det er dejligt at se det hele så frodigt og grønt. 


Mit syværelse er nu blevet ændret lidt igen. Jeg har samlet mine borde derinde, og alle mine symaskiner, som jeg snart skal til at bruge.

 

Her er et par små kurvestole, som Mettes veninde ikke havde plads til længere. De er meget hygge-lige, og selv om de har et par skavanker, så bliver de helt fine, når jeg får syet et par små puder til dem.  Jeg har købt noget rigtig sødt stof i Stof 2000 før ferien, og det vil jeg bruge til puder. Jeg vil vise det, når de er færdige.

Mette og Tobi var til et flot og hyggeligt bryllup i Hamburg sidste weekend. De fik lidt af den smukke blomsterpynt med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar