torsdag den 18. maj 2017

Nu er det næsten sommer




Når vejret bliver godt, er der så mange ting, der er meget lettere. Her er der et billede af en pige, der lige har lært at køre på cykel. Sommerhusveje er så gode at lære at køre på.



Jeg nyder vores terrasser i sommerhuset. Det er dejligt, når blomsterne trives.



Selv om vejret er godt, så skal der jo også sys lidt. Her er et par diaper clutches. Den med tigerstoffet skal til Berlin til et ungt par, der snart skal være forældre. Nogle af M og Ts gode venner. Den anden bruger jeg, når der pludselig er anledning til det. Den kan jo heldigvis også anvendes til andet end bleer, sutter og vådservietter.






Selv om jeg nogle gange er alene, kan jeg godt hygge mig i solen på terrassen, når der skal spise aftensmad


Det er fantastisk, hvor hurtigt det så alligevel går. For kort tid siden var der knap nok knopper på træer og buske, og nu ser det sådan her ud. Hvor er det dejligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar