mandag den 7. september 2015

Nu starter efteråret

Nu er det i følge kalenderen efterår igen. Det gør nu ikke så meget, for vi har fået smagt på rigtig sommer, især i august måned. Og med efteråret følger også mange andre dejlige oplevelser.

G blev døbt her i søndags, og vi havde en dejlig dag her hos os med venner og familie til Signe og Gregers. Jeg har brugt en del tid på at få huset klar til begivenheden her efter flere måneders sommerferie. Det er rigtig godt, for nu er jeg klar til at gå i gang med biografklubber og hyggelige caféture med gode venner.


Altanen fik nye planter, så den er også efterårsklar.




Og nu vælter ideerne til syprojekter ind igen. Nu må jeg se hvor meget jeg i virkeligheden når, men jeg får i hvert fald en mængde gode ideer ved at læse andre kreatives blogs. Hold da op, hvor er der mange, der laver virkelig flotte ting.

I løbet af september tager vi også en tur til Sverige igen, og forhåbentlig skal Signe og pigerne med.



Måske skal H have sin nye Frost-rygsæk med. Ja, ja hvad man ikke køber for at glæde barnebarnet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar