tirsdag den 2. februar 2016

Grydelapper og karklude

Grydelapper og karklude! Det lyder kedeligt, men det er et hyggeligt håndarbejde, som man kan tage med overalt, uden at det fylder for meget eller er for kompliceret. Man kan bare tage det frem, når der er lidt tid til at hækle.

De gule grydelapper ligger nu i Berlin.


Karkludene bliver snart sendt af sted med posten.


De melerede grydelapper kommer med i sommerhuset. De er dejligt bløde og tykke. Jeg glæder mig til at bruge dem selv.


Mit syværelse er blevet malet hvidt , ikke af mig,

men af maleren. Hvor har det hjulpet. Nu mangler jeg så bare at få det indrettet, men indtil jeg får tid til det, kan jeg sagtens bruge et af de borde, der stod derinde i forvejen. Men det hjælper virkelig, at væggene er lyse.



Min mor blev glad for både pude og tæppe, som hun fik til sin fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar