torsdag den 21. januar 2016

Sykursus

Nu varer det ikke længe, før jeg begynder på et sykursus i Lyngby. En gang om måneden i de næste fem måneder. Jeg håber, at jeg kan lære rigtig meget. Her er det stof, som jeg skal arbejde med første gang:


Jeg må til at bestemme mig for, hvordan jeg vil sætte stofferne sammen. Men det finder jeg ud af, håber jeg.

Jeg er kommet lidt længere med tæppet til min mor. Jeg har brugt lidt tyndere pladevat til dette tæppe end til de to juletæpper, jeg lavede i december. Jeg tror det bliver nemmere for min mor at håndtere.
Her er de tre lag limet sammen og klar til at blive quiltet.  Jeg er meget glad for at jeg fik købt en del meter af stoffet med skrift på fra IKEA. Det er meget blødt og dejlig let at sy i, også når man syr kanten på i hånden til sidst.


Nu blomstrer vores orkidé igen. Den er helt fantastisk smuk:


Udover syning af tæppet til min mor er jeg ved at forberede hendes fødselsdag:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar