onsdag den 1. februar 2017

Februar måned - Det betyder bl.a. fødselsdage og fastelavn

Februar har altid været en dejlig måned efter min mening. Det skyldes bl.a. at jeg har fødselsdag i slutningen af måneden. Men det betyder jo også, at det bliver lidt lysere, og at foråret nærmer sig.

Min mor blev jo 94 i sidste uge, og det fejrede vi her hos os i lørdags. Kringlen og bollerne er bagt efter den opskrift, som min mor altid har brugt. Og som jeg også bruger. En gammel opskrift fra Irma til 98 øre. 80 boller blev det til. De fik hurtigt ben at gå på.







Min mor var meget glad for dagen. Vi var 25, og næsten alle børnebørn var til stede. Alle oldebørnene var dukket op. Det er jo det bedste for min mor. Hun elsker at se på alle de søde piger, vi har i familien.

Lagkagerne, som var fra Lagkagehuset, smagte fantastisk og blev spist hurtigt op.


I går havde Andreas tid til at sætte de hylder op i mit syværelse, som jeg hele tiden har planlagt skulle være der. Jeg er meget tilfreds med resultatet. Jeg får mere bordplads, når jeg skal sy og quilte, og det virker så hyggeligt med noget på væggen. Det bliver også mere overskueligt og nemmere at få fat i tingene. Der kommer heldigvis mere og mere orden i alle rummene. Det er bare så dejligt.




 Læg lige mærke til den fine kalender fra Pattydoo. Som man kan downloade fra hjemmesiden.


I går aftes nød vi et par stykker af denne superlækre chokolade fra Sawade i Berlin. Selv æsken er fin og kan bruges til sygrej bagefter. (-:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar