torsdag den 14. juni 2018

Mere tid på den nye symaskine

I går nåede jeg trods mange andre gøremål at få lidt tid ved den nye symaskine. Den syr dejligt og især meget stille.

Jeg er meget glad for stjerner for tiden, og da vi manglede en pude til den ene stol på altanen, fik jeg syet et forstykke til en pude i går aftes. Jeg har naturligvis kun brugt rester, for dem har jeg lidt for mange af, lige som alle der syr patchwork og quilter. Det er som om bunken af rester bare vokser, selv om man forsøger kun at sy med dem.

I dag håber jeg, at jeg kan få tid til at gøre puden færdig.

Sådan ser forstykket ud:


I dag har Lars været til fysioterapeut på hospitalet. Han fik at vide, at alt ser rigtig godt ud her tre uger efter operationen af skulder og kraveben, så vi er rigtig glade. Det var nemlig en god nyhed.

Vejret er stadig lidt krudunset, så der er ingen undskyldning for støvsugning og gulvvask. (-:
Vi har fundet vores robotstøvsugere frem, så de kan komme i tjeneste igen. Det skal nok blive godt.

God dag til dig der læser med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar