tirsdag den 19. juni 2018

Ny blok

Jeg blev så inspireret af en blok på IG, som jeg absolut måtte prøve. Heldigvis har jeg efterhånden mange rester i sommerhuset også, så jeg fik lavet en blok. Jeg vil bruge denne til en brødkurvsserviet. 


Blokken stammmer fra The Splendid Sampler. Her er et link:The splendid sampler

Jeg ved ikke, om jeg vil binde an med en hel quilt med denne blok. På den anden side er det jo en god måde at få brugt rester på. De strimler, der skal bruges måler 1 1/4 inch i bredden og 2½, 4½, 6½ og 8½ inches. Men til mindre projekter et det en fin blok, der virkelig kan varieres.

I dag glæder jeg mig til at få besøg af nogle tidligere kolleger fra VUC i Køge. Det bliver så hyggeligt. Det er dejligt, at man kan blive ved med at have kontakt, selv om det efterhånden er en del år siden, at jeg holdt op med at arbejde der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar