tirsdag den 13. december 2022

13.december Luciadag



I dag er det Luciadag. I mange år har vi haft et barnebarn, der har gået Lucia. men i år er der ikke nogen,og da min mor ikke lever længere, kommer vi heller ikke til Luciaoptog på plejehjemmet. Vi må nøjes med at se det i svensk fjernsyn.

Til gengæld nærmer vi os jul. Med stormskridt. Men først er der lige 4 personer i familien, der har fødselsdag. Vores svigerdatter Sidsel og Mettes to små piger har alle fødselsdag på torsdag. Edelgard og Inga Marie bliver 2 år. Her sidder de og ser Nissebanden på Grønland. Den er de meget begejstrede for. Vi kommer først til at holde lidt fødselsdag for dem, når de kommer hertil lidt før jul, for vi kan ikke nå at komme til Berlin i denne omgang.



Den 19. fylder Elle 13 år,
og det skal vi fejre på søndag. Den 19. skal jeg også opereres på det ene øje for grå stær, Jeg glæder mig til at få det overstået inden jeg skal have det andet øje ordnet lige efter jul. Så der er meget at glæde sig til i denne søde juletid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar