onsdag den 30. december 2015

Næstsidste dag i 2015

I dag er det den næstsidste dag i det gamle år. Så er det tid til at gøre lidt status. På den kreative front må jeg sige, at jeg har fået lavet mange ting, som jeg har haft lyst til. Jeg har også lært en masse af at følge mange bloggere i den store vide verden. Jeg anede faktisk ikke, at man kunne lære så meget af at læse med hos andre.

Siden jeg startede min blog i januar, har jeg især udviklet mig på patchwork/quilteområdet. Jeg giver mig i kast med både store og små projekter. Og det har været dejligt at se, hvor stor glæde vi har fået ud af de tæpper, som jeg har syet. Jeg har hele tiden lært lidt mere, og det må jeg jo også selv indrømme: Die Übung macht den Meister. Det har jeg sagt til mange elever i årenes løb, men det er jo rigtigt. Nu er der flere i familien, der har sagt: "Farmor, vil du ikke også lave et til mig?" Og det er jo en fantastisk glæde at kunne gå i gang med det. Men den første, der skal have et tæppe, er min mor. Hun bliver 93 i januar, og hun kunne også godt tænke sig et tæppe, som hun kan bruge, når hun sidder i sofaen. Men det skal være en overraskelse.

Jeg glæder mig derfor særligt til to ting i den kommende tid:

1. Jeg skal besøge håndarbejdsmessen i Rødovre i starten af februar sammen med min gode veninde
2. Jeg skal starte på et håndarbejdskursus om patchwork og quiltning hos Speich Design i Lyngby

Ellers vil jeg bare glæde mig til, at jeg kan komme til at nyde andres havearbejde og selv at komme i gang med at arbejde i haven i Sverige og i sommerhuset og på altanen.






Godt nytår til dig der læser her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar