torsdag den 9. april 2015

Påske og begravelse overstået

Min far døde som 93-årig midt i marts, og den 28. marts blev han begravet. Det var en fin dag. Præstens tale i kirken var meget fin. Den gav både trøst og viste forståelse for, hvordan min far havde været. Nu mindes vi min far, sådan som han så ud, da han var først i firserne og stadig var i fuld vigør. Det var en meget dejlig far, jeg havde: klog, kærlig og altid parat til at hjælpe os og vores børn.




Resten af påsken blev der tid til at tage til Sverige og få ordnet brænde. Med en effektiv arbejdsindsats kom vi hurtigt igennem resterne af det birketræ, der faldt sidste vinter.


Vi nåede også at være nogle dage i sommerhus med vores yngste børn. Vi glæder os til, at vi skal til at plante buske og stauder og indrette drivhus i løbet af foråret. Men her er en blomstrende peberbusk, som selv har syntes, at den skulle stå hos os.


Vi nåede også at fejre vores ældste søns 40-års fødselsdag i hans sommerhus. så det har været en påsketid fyldt med tæt samvær med familien. 

Nu skal der til at være tid til alt det kreative igen. Jeg har i hvert fald mange ideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar