fredag den 10. april 2015

Vide-poche og gave til kommende baby

Min mand forærede mig for nylig en dejlig bakke eller vide-poche af smukt rødt læder fra Longchamp. Den er meget praktisk til smykker og andet, som man lige lægger fra sig, når man kommer hjem eller går i seng.



Jeg fik lyst til at lave en selv af stof. Den er lidt større  ( A-4 størrelse)og kan bruges i entreen til at lægge nøgler eller breve eller andet i, der skal passes på. Den kan selvfølgelig også bruges som brødbakke.



Jeg har lagt et stykke isoleringsmateriale (som man bruger til fx grydelapper) i mellem de to lag stof for at give noget substans i bakken, men måske ville et par stikninger i bunden har givet endnu til til fastheden. Det vil jeg prøve næste gang.

Da der snart kommer en lille ny hos vores nevø og hans kone, har jeg syet en lille pose til vådservietter og bleer, som er nem at tage med på en lille tur i byen. Jeg har fået god respons fra andre modtagere tidligere.

Den ser sådan ud:



Det er så fint og dejligt forårsvejr, at altanen begynder at lokke, og lidt blomster er der da kommet ud.
Jeg tror, at vi skal grille derude i aften.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar