mandag den 18. januar 2016

Hæklede vaffelgrydelapper

Forleden dag så jeg, at en lille hyggelig stof- og garnforretning, Garn-iture (se Garn-iture ), i nærheden af, hvor jeg bor, vil forhandle Karen Klarbæks bomuldsgarn, der fås i nogle farver, der passer til tidens trend. Karen Klarbæk har en spændende blog, hvor hun viser mange af de fine og sjove ting, som hun hækler af det garn, som hun også sælger.
Her er et link:
http://karenklarbaeksverden.blogspot.dk/

Jeg er meget begejstret for hendes hæklede grydelapper, som jeg er ved at hækle et par af. Dog i noget andet bomuldsgarn, som jeg havde liggende i sommerhuset. Men de bliver tykke og vamsede og er gode til at tage varme ting med.


Jeg vil tage noget garn med, når jeg tager til Berlin, så jeg kan hækle et sæt til berlinernes nye lejlighed.

Jeg fandt faktisk en fin opskrift og forklaring på denne blog:Tante Tråd

Der var masser af sne og kælkeglade børn og voksne ude i søndags. Vi måtte desværre nøjes med store plastikposer til at kælke med, og det gik ikke så godt, men vi nød det alligevel allesammen, fordi vejret var så fint. De store istapper fascinerede børnebørnene, så de blev ikke siddende længe.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar